نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2824
-
الف
+

مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به سوییس می رود

مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فلم سوییس به نمایش درمی آید.

به گزارش آی فیلم 2، مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به کارگردانی «محسن اسلام زاده»، در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فلم سوییس به نمایش در می آید.

این مستند که به موضوع حضور داعش در افغانستان می پردازد، در بخش مدیالایبرری (بازار فلم) جشنواره «ویژن دو ریل» اشتراک دارد.

«زندگی میان پرچم‌های جنگی» در جشنواره «سینماحقیقت»سال ۹۸ جایزه ویژه دبیر جشنواره را دریافت کرد و در لست ۱۰ فلم منتخب بخش مستند جشنواره فجر همان سال نیز قرار گرفت.

محسن اسلام زاده در این مستند کوشش کرده تحلیلی واقع بینانه از حادثه میرزا اولنگ و قتل‌عام مردم ارائه داده و روایتی درست از حضور داعش در شمال افغانستان را به تصویر بکشد.

جشنواره فلم های مستند «ویژن دو ریل» هر ساله در کشور سویس بر گزار می‌شود. اما در سال روان بدلیل شرایط ویژه بحران ویروس کرونا کار خود را بصورت آنلاین آغاز کرده است.

بازار مستند این جشنواره نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسئولین جشنواره‌ها و خریداران فلم‌های مستند از سراسر دنیا در این بازار حضور دارند تا آثار دلخواه را گزینش کنند.

خبرگزاری دانشجو نوشت: اسلام‌زاده بیش از این فلم «تنها میان طالبان» را نیز در افغانستان و در دل خطر ساخته بود که اثر قابل اعتنایی با موضوع طالبان به شمار می‌رود.

مصاحبه آی فیلم2 با کارگردان مستند «زندگی میان پرچم های جنگی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر